דף הבית » יכולות אדמירל » ניהול לקוחות
צעד ראשון במערכת אדמירל הוא, כמובן, הגדרת הלקוח (כן ירבו). לקוח שהוגדר במערכת אפשר לקשר לפרויקטים, לצוותים, לעובדים ספציפיים, לדיווחי שעות, לתנאי תשלום, לחשבוניות ולכל השאר.
מנהלי פרויקטים ומנהלי העסק יכולים לראות, בכל רגע נתון, תמונת מצב של כל לקוח (או של קבוצת לקוחות) – מצב פרויקטים, דיווחים, חיוב וגבייה. הקשר השוטף עם הלקוח מבוסס על מידע עדכני ומהימן.
כרטיס הלקוח במערכת אדמירל הוא נקודת המפגש והחיבור בין כל הגורמים המטפלים בלקוח – מנהלי פרויקטים, מנהלי לקוחות, הנח"ש, אנשי השיווק, אנשי המכירות, צוותי השירות.
חלק ניכר מן החברות המחוברות למערכת אדמירל (למעלה מ-400 חברות בישראל) משתמשים בה גם כמערכת ה-CRM, בזכות המנגנון המשוכלל לניהול לקוחות, ומנגנוני ניהול לידים והדמנויות וניהול הזמנות הכלולים במערכת.